wtorek, 18 marca 2014

Ptasie Lustro

Autor: Sylwia

Kolejne lusterko ozdobione szklaną mozaiką powstało na życzenie mojego synka. On namalował ptaszka, ja dodałam kilka zakrętasów i już mieliśmy gotowy projekt mozaikowej ramki. Rozkręcił się bardzo i już następnego dnia miałam mnóstwo jego nowych projektów na mozaiki hmm... spidermanów, super bohaterów i super aut ;)

mozaika szklana - lusterko


Lusterko szuka nowego domu - do kupienia na DaWandzie lub Artillo :)

I jeszcze podziękowania, dla autorki bloga (Nie)Nudziara, która napisała post o naszych mozaikach. Bardzo nam miło :)

A na candy, w którym  mamy dla Was Tacątko, zapraszamy tutaj.

10 komentarzy:

  1. lustereczko, lustereczko powiedz przecie kto jest najpiękniejszy w świecie,
    - ba no ja :)
    Jest na prawdę śliczne.

    Pozdrawiam Iz

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne lusterko ! ptaszek cudny :)
    Ps mozaikowy Spiderman mógłby być ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za reklamę dziewczyny :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lustereczko prześliczne:)Lecę przeczytać artykuł:)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wygląda, świetna kolorystyka

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie się prezentuje to mozaikowe lustro! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. lusteko super, a projekty... z pewnością znalazłyby zrozumienie u moich synków ;-))

    OdpowiedzUsuń

Dzię-ku-je-my! ;)