czwartek, 20 września 2012

Candy, wyróżnienie i rabaty :)

Autor: Małgosia

Po pierwsze, Candy


Macie ochotę na coś słodkiego? I coś kwiatowego? I coś do ozdoby?
Jeśli tak, to prosimy się częstować - przygotowałyśmy dla Was mozaikowy obrazek :)


Zapisy trwają do 20 października.
Ogłoszenie wyników dzień później :)

W komentarzu pod tym postem zostawcie jakiś namiar na siebie - adres bloga/strony lub e-mail. Osoby posiadające bloga prosimy o zamieszczenie na nim podlinkowanego banerka z informacją o zabawie.

Będzie nam miło, jeśli zostaniecie obserwatorami naszego bloga / polubicie nas na fb :)

Czas na zdjęcia - obrazek z przodu...

...i z tyłu.

Mozaika została przygotowana na starej deseczce. Tył zostawiłyśmy taki, jaki był (bo ma swój urok), ale możemy przemalować go na jasno-pastelowo. Jeśli tylko osoba, która wygra, wyrazi takie życzenie :)



Zapraszamy do zabawy!


Po drugie, wyróżnienie


Nie tak dawno było zielone, a teraz dostałyśmy takie ładne różowe - od Magdy z Krainy Szczęśliwości :) Dzięki Madziu!

Zgodnie z zasadami powinnyśmy teraz napisać 7 zdań o nas i nominować kolejne blogi...

Z pisania może tym razem się wyłamiemy?
Jeśli ktoś poczytać o tym co lubimy, ile mamy cierpliwości a ile nie, oraz jaką rolę w naszym życiu odgrywają gofry ;) to zapraszamy do poczytania tutaj: wyróżnienia


A do dalszej zabawy zaprosimy kilka kreatywnych, wyjątkowych osób:


Po trzecie...


...zapraszamy do naszego nowego DaWandowego butiku. Wprawdzie jest to miejsce, które w dalszym ciągu "urządzamy", wprawdzie mozaik tam niewiele, ale za to te które są

oferujemy do 30 września z 30% zniżką.

Może coś komuś wpadnie w oko i do koszyka ;)




53 komentarze:

  1. Bardzo serdecznie dziękuję za wyróżnienie i oczywiście candyduję z radością. Może tym razem - Maszyno losująca bąź dla mnie łaskawa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielkie dzięki z Waszej strony. Jak znajdziemy wolna chwileczkę !!!!! to i my wyróżnimy i napiszemy co nie co o sobie.

    Pozdrawiam
    Iz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i oczywiście ja też się zgłaszam i może mi się poszczęści!!
      Iz

      Usuń
  4. Zgłaszam się i gratuluję wyróżnienia !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się i ja! :)
    pozdrawiam
    Basia
    bkosim@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. och jej... dziękuję i biegne na da wandę - i trzymam kciukasy za WASZE powodzenie i kibicuje i uwielbiam - wierna Fanka ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wyróżnienia :)Z chęcią ustawiam się w kolejce po obrazek. Pozdrawiam D.

    OdpowiedzUsuń
  8. Informacja o mozaikowym Candy już jest na http://domzmozaikami.blogspot.com/
    Pozdrawiam. Ala

    OdpowiedzUsuń
  9. na candy sie oczywiscie zapisuje a za wyróżnienie baaardzo dziekuje♥♥♥
    buziolki podwójne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję i chętnie się głoszę!
    Ewelina
    ewe_hell_m@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Banerek już jest pozdrawiam i ustawiam się w kolejce:)
    Wielu klientów na Dawandzie życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczności :D Po prostu nie można się nie zapisać :D
    Pozdrawiam serdecznie
    Orin

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za wyróżnienie!:-)
    Ustawiam się również w kolejce po słodkości!Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przecudny ten obrazek, po prostu prześliczny, już wyobraziłam go sobie u mnie w domu, jak pięknie by się prezentował i bardzo bardzo pasowałby. Takiego cuda jeszcze nie posiadam, przepiękny. Dołączam do udziału w candy. Może się uda... Piękne rzeczy tworzycie. Pozdrawiam serdecznie :-)
    http://myszelka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny!!!!Nie może mnie tu zabraknąć:)
    Ps.Małgoniu odezwę się na 100%:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ba mnie tu zabraknac nie moze oj nie moze - jak z zawsze z urocza minka ustawiam sie grzecznie w kolejce liczac na maly cud :D

    OdpowiedzUsuń
  17. chętnie spróbuję zdobyć cukierasa, bo nie mam jeszcze nic mozaikowego, a strasznie mi się podobają takie tworki, szczególnie w Waszym wykonaniu!!

    pozdrawiam serdecznie!
    http://turkusowekorale.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakże bym mogła nie chcieć takiej mozaiki!? Nie dość, że idealnie pasowałaby nam do domu, to przecież jeszcze nie tak dawno wzdychałam do tych waszych cudów mozaikowych! ;)
    Zgłaszam się po mozaikę!

    Pozdrawiam!
    Żelikowska

    OdpowiedzUsuń
  19. Urocze, więc się zgłaszam :)
    pozdrawiam!

    warsztatura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Z przyjemnością dołączam, stara deseczka dodaje mozaice uroku. Gratuluje w pełni zasłużonego wyróżnienia

    OdpowiedzUsuń
  21. ustawiam się w kolejce po obrazek, jest prześliczny :) chętne powiesiłabym go u siebie w domu
    pozdrawiam
    marrika91.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. mozaika jest śliczna, bardzo chętnie zgłaszam się. :D
    pozdrawiam
    olapoczta97@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Staję w kolejce bo kwiatuszek jest po prostu śliczny. Może tym razem mi się poszczęści?:))

    Serdecznie pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też! Ja też! Ustawiam się grzecznie w kolejce po to cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dołączam do kolejki.. :)
    lyson.joanna@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się z wielką chęcią :)
    Pozdrawiam serdecznie!
    hiperbola@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Zapisuję się także, mam małą nadzieję że tym razem się uda. Z początku myślałam że tył mozaiki to pułapka na myszy:DD
    Trzymam za siebie kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  28. alojka.c@interia.pl

    Po prostu cudny, w dodatku w moich kolorach, moich i mojego mieszkanka dlatego zgłaszam się
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Mozaika jest cudna i jeszcze z moim ulubionym kwiatkiem - tulipanem :).

    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  30. To ja poproszę te kwiatuchy! ;)
    Banerek wklejony u mnie na blogu:
    http://art-ceramika.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Piknie tu :) Staję w kolejce.
    www.handmadebizutki-karolcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. zgłaszam się :)
    Angelika
    a_rey@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Z ogromną chęcią zapisuję się na candy:)
    Dodałam baner i obserwuję:)
    http://fraglesik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Jestem oczarowana mozaiką. Do szczęscia się więc uśmiecham. =) W kolejeczce się ustawiam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ zostawiam =)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękna mozaika :) Zgłaszam się

    Obserwuję jako Katarzyna

    gogunia3@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. śliczności! chętnie przygarnęłabym taki obrazeczek :) i myślę,że to dobrze, że deseczka z tyłu jest nietknięta bo ma niebywały urok :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam sie i ja. Przecudna mozaika, te kolorki takie delikatne.
    Pozdrawiam :)
    http://haft-szydelko-druty.blogspot.com/
    alfredaprzybylo@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Obrazek jest śliczny, więc ja bym go chętnie przytuliła ;)
    http://szczescie-jest-jak-motyl.blogspot.com/
    bajka.blog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękna mozaika! Chętnie bym się nią zaopiekowała :)
    Na blogu dodałam baner w pasku bocznym po prawej: http://yeshka.blogspot.com
    Mój e-mail: yeshka@o2.pl
    Obserwuję jako Yeshka

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne dzieło.... hmmmm chcę takie:)

    pozdarwiam,
    Agata

    mail agata.f@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. mój email: corneliaa@onet.pl
    Śliczna mozaika! Strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Taki mozaikę chętnie na grobowców Babci bym umieścił bo wiem ,że tylko na tym blogu na mistrzowskie dzieła mogę napatrzyć się .

    pozdrawiam:
    wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Zgłaszam się z ogromną przyjemnością bo mozaika jest piękna a deseczka rzeczywiście ma swój urok :)
    malgorzatkalibera@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Super super!!! "Pomarańczowa mamba" :P

    A ja szukam i szukam i zastanawiam się jak samemu przyozdobić moje lustro taką mozaiką :). Z jakiego drewna ramę zrobić i jak to wszystko zmontować :), a może bezpośrednio na lustro kleić, jaki klej, jaką fugę żeby moja praca nie poszła na marne...
    Gdzie takie lekcje można zdobyć :) czy ktoś wie?

    Pozdrawiam Pasjonatki
    Burka


    P.S.
    Co tu zrobić żeby nie być "anonimowy pisze" :/

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetna mozaika:))
    Chętnie się zgłoszę:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ooo, jak się cieszę, że zdążyłam!! Może się uda:)
    Obserwuję od jakiegoś czasu;)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Chętnie się zgłaszam ;)
    jagraficzka.blogspot.com / aiwlys93@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Ustawiam się na samym końcu kolejki:), prawie na ostatnią chwilkę. Liczę na szczęście:)Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  49. I ja się zgłaszam i do mnie zapraszam!

    Pozdrawiam,
    http://domowakuchnia.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  50. Ależ piękna kolorystyka :) Podlinkowany banner w pasku bocznym na www.monifaktura.blogspot.com, dodane do obserwowanych, zapisuję się więc i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Gratuluję wyróżnienia :)
    Mozaika jest cudna! Chciałabym wziąć udział :)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dzię-ku-je-my! ;)