poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Morskie opowieści, czyli mozaika łazienkowa - cz. 3

Autor: Małgosia

Moja morska łazienka.
Podwodny mozaikowy świat.
Efekt finalny prezentuj ;)


Tak wygląda całość:

mozaika artystyczna - morze w łazience
mozaika artystyczna - morze w łazience
mozaika artystyczna - morze w łazience

Odbicie w lustrze; podziwiamy rybkę 3D autorstwa Eweliny :) Ewelino, jeszcze raz dzięki za stworki - bardzo fajnie się wpasowały w mozaikę.
Na zdjęciu widać też łódkę, którą dostałam od Kasi z bloga Ceramiczny Kamień. Łódka a zarazem mój nowy (i ulubiony) świecznik :)


I trochę zbliżeń - rybki:

Łódź podwodna... Przez szklane kaboszonowe okienka zobaczyć można pasażerów - wesołą kompanię uwielbiającą Przygody. Pan Witkacy zwany Piratem z racji swego zamiłowania do wody i awantur; zawsze elegancka Panna Mirabelka oraz najmłodszy uczestnik podwodnej żeglugi, czyli miły kotek Miluś ;)

No i postrach tego Morza, czyli Pan Ośmiornica:

I to by było na razie tyle; na razie - bo niedługo będzie jeszcze w łazienkowym temacie coś na bis ;) A poprzednie części prezentujące bałagan, zmagania i brak fugi tutaj: cz. 1 i cz. 2


Pozdrawiam śpiąco :)


...

a w poprzednim poście dużo chwalipięctwa i to w dodatku na zielono :)

...

60 komentarzy:

  1. C U D O W N A - C U D O W N Y
    A łódź podwodna z kotami w kaboszonach mnie tak ubawiła, że się ze śmiechu popłakałam, COŚ PIĘKNEGO

    REWELACJA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie te koty bawią niezmiennie już od dwóch lat; a że sama też nie zawsze jestem poważna, to takie są skutki ;)

      Usuń
    2. znam ten "efekt" :))))

      Usuń
  2. No i historia się zakończyła, wszyscy zdrowi i weseli czyli Pan Ośmiornica i załoga kotów na pełnym morzu.Absolutnie zazdroszczę tak barwnej łazienki i podziwiam.Czekam z niecierpliwością na kolejne historie duże i małe.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wszyscy pływali długo i szczęśliwie ;) Cieszę się, że Ci się podoba. Kolejne historie wkrótce, takie bardziej romantyczne i wiosenne dla odmiany :)

      Usuń
  3. Gratuluje pracy! bardzo fajnie wyszło. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  4. wow... brak słów...
    efekt wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  5. No to ja teraz padłam i ciężko będzie się pozbierać, oj ciężko. Efekt jest niesamowicie piękny, BRAWO!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna, na prawdę świetna!

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurcze... ale fantastycznie wyszło!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne wykonanie jestem pełna podziwu Dziewczyny.Cóż za talent,no no.A kotki czy tam nie mają za mokro?HI,hi.Buziaczki.Irka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konstruktor zadbał o to, żeby łódź była szczelna ;) Dadzą radę ;)

      Usuń
  9. Powiem szczerze dech zapiera...
    niech no w wannie woda wzbiera
    niech się kipiel burzy srodze,
    a ja już na jednej nodze,
    będę w odmęt uciekała
    do łódeczki podpływała,
    kotkom wcześniej pomachała i się rybkom przyglągała,
    jak misternie ułożone,
    no i w kolor wypasione,
    cóż to potwór mnie dopada
    wnet ubiję tego gada,
    jedno oko
    kolor krwisty
    zaraz pójdą z armat świsty...

    tak się tylko rozmarzyłam,
    wszak w baśniowym świecie byłam

    a na koniec, powiem krótko...
    Małgorzatko - wyszło gładko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz ja padłam - z wrażenia i zaskoczenia. Wow! Incognito, jesteś niesamowita :)))))

      Usuń
    2. ja też, ja też - icognito - BAJKA ;)))

      Usuń
  10. Ale cuda!!! No efekt powalający, aż się chce w tej wannie zanurkować! I te kociaczki! :D Genialne! Gratuluję Dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  11. cudne! :) ale ile to czasu pochłania :) gratuluje i podziwiam za cierpliwość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj pochłania czas bardzo... W ogóle czas w trakcie pracy jakoś inaczej płynie. Szybko, czasami wydaje się że zbyt szybko... Ale i przyjemnie :)

      Usuń
  12. Nie wiem co powiedzieć. Napatrzeć się nie mogę na to cudo!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, jest znakomita, jestem pod wrażeniem, i podziwiam talent

    OdpowiedzUsuń
  14. Super łazienka! A mozaika - absolutne cudo!!! Bombowy pomysł z kotami w łodzi podwodnej :)
    Ogólnie jeden nieustający MEGA zachwyt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W otoczeniu kotów-szaleńców, rodzą się właśnie takie pomysły ;) Innymi słowy, ich szczególnego rodzaju pomysłowość udziela mi się ;)

      Usuń
  15. Matko!!!!Cudo!!!!20000 mil podmorskiej żeglugi live:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z wrażenia aż nie wiem co napisać... Dołączam się do powyższych zachwytów :) Prawdziwe dzieło! Wiedziałam, że efekt końcowy będzie niesamowity, ale i tak jestem zaskoczona Waszym talentem i pomysłami! Pozdrawiam i zazdroszczę takiej cudownej mozaiki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z tego wszystkiego aż przeoczyłam moją łódeczkę - cieszę się Małgosiu, że łódka Ci służy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziewczyny, po prostu mistrzostwo świata!!! Podziw i owacje na stojąco :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wygląda po prostu rewelacyjnie :) całość robi niesamowite wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jest przecudowniuteńkie!!! jeśli możecie zdradzić tajemnicę "kładzenia na ścianę to bardzo please!!!!
    ...bo nie sądzę, że były kładzione każdy kawałek osobno (tak jak ja to w tej chwili robię :/)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To żadna tajemnica - mozaika jest klejona silikonem na siatce - a potem plastry mozaiki na ścianę jak płytki - zajrzyj tu na sam dół posta: http://magiamozaiki.blogspot.com/2012/03/morskie-opowiesci-czyli-mozaika_31.html
      To w sumie dokładnie coś takiego jak pokazujesz u siebie, tylko Ty odklejasz, zamiast przyklejać ;)

      Usuń
    2. Dziękuję Ci bardzo! Tak masz rację w tej wersji odklejam, a w innej przyklejam ;). Obiecuję, że i u mnie będzie wzmianka o łazience :) (tylko sądzę, że to nie będzie zbyt szybko :()

      Usuń
    3. Z przyjemnością zobaczę - no i czekam cierpliwie :))

      Usuń
  21. Małgosiu, wyszła cudnie! koty w żółtej łodzi podwodnej - kapitalne! ja bym z takiej łazienki w ogóle nie wychodziła :). ściskam Cię bardzo mocno i serdecznie, ewelina :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja raz jeszcze dziękuję Ci za współudział :) Może jeszcze kiedyś to powtórzymy - chciałabym :)

      Usuń
  22. Efekt niesamowity! Przecudnie to wygląda :) Oczy oderwać nie można, jak w bajce :) Przepięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. No nieeee..... kawał niesamowitej pracy :)
    "Dobra robota" jak zwykł mawiać mój Niebieskooki :)

    Efekt - powalający !

    OdpowiedzUsuń
  24. Coś niewiarygodnie niesamowitego. To musiało zająć duuuuuuużo czasu, ale efekt oszałamiający!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. PIĘKNA łazienka! Jestem pod ogromnym wrażeniem! Efekt końcowy jest powalający!

    OdpowiedzUsuń
  26. Wonderful design, so joyful :)
    Greetings,
    -Eva Maria

    OdpowiedzUsuń
  27. Genialna mozaika... brak mi słów...

    OdpowiedzUsuń
  28. Po prostu nie mogę się oderwać, a te szklane kaboszonki, no cudo . Jednym słowem cudo! Przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  29. Coś mój komentarz umknął :D Pisałam,że łazienka jest niesamowita:D

    OdpowiedzUsuń
  30. wow dziewczyny, ale się napracowałyście! gratulacje za fantazję, talent i cierpliwość! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Dziękuję za miłe słowa - ogromnie cieszą :)

    OdpowiedzUsuń
  32. rewelacja!
    brawa za kolorystykę
    brawa za wykonanie-estetycznie, schludnie- dla mnie-idealnie!
    i brawa za pracowitość
    słowem- super, gratuluje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponoć niebieskie łazienki nie są modne, ale kilka elementów w kolorze prawie-Tangerine chyba ratuje całość ;) Cieszę się, że Ci się podoba :)))

      Usuń
  33. Wow, jest niezwykła :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  34. AAAAA zatkało mnie z zachwytu !!!

    OdpowiedzUsuń
  35. No właśnie łazienka z rybkami, jak myślisz co mój syn na to? " Mamo, mamo patrz ale....a zrobisz mi taką, no to ja już wiem jak tata robi remont to i łazienkę też się da wyremontować. prawda?" Rzekł syn i pobiegł poopowiadać bratu. No to ja nie wiem co to będzie.

    Ale to super jak takie inspiracje podobają się nawet małym pociechom.

    Pozdrawiam
    Iz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to teraz mama i tata zrobią dzieciom łazienkę :P Prawda?
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  36. wow niesamowita mozaika!!!
    wykonujecie fantastyczną pracę!!! Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. Przepiękne, wszystko tak mi się podoba, że miałabym kłopot żeby wybrać co najbardziej, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dzię-ku-je-my! ;)