środa, 13 czerwca 2012

W klimacie Morskich Opowieści...

Autor: Małgosia

Dzisiaj o tym, co mnie gryzło, o pewnym konkursie na Dobrzemieszkaj.pl, a także o tym, co dostałam od Maryś :)


O tym, co mnie gryzło

Kiedy skończyłam już układać ten mój podwodny świat - morską mozaikę, doszłam do wniosku, że czegoś mi tu brakuje... 

Że brakuje mi jednego z najdziwniejszych stworzeń na tej planecie: ryby, która ryby wcale nie przypomina.

Ryby o pionowej budowie ciała, ryby, która kiepsko pływa. Która potrafi zmieniać kolory dopasowując się do otoczenia. Która nie ma żołądka. I która rozmnaża się w ciekawy sposób - ciąża i rodzenie przypada w udziale tatusiom...

Krótko mówiąc, brakowało mi
morskiego konika :)

I gryzło mnie to jakiś czas, bo przecież mozaika gotowa i nie do ruszenia. Gryzło... aż postanowiłam się odgryźć ;)

Wygrzebałam gdzieś w piwnicy starą ramkę.
Resztki niebieskich płytek.
Beżowy kubek, który po spotkaniu z moimi kotami leżał biedny w częściach...


... i piękne muszle, które dostałam od mojej Najlepszej Siostry, zebrane przez nią w Irlandii i Hiszpanii (dzięki Ci M. :))

W efekcie i afekcie powstała taka mozaika - obrazek z konikiem morskim. Konik już zamieszkał w łazience i wygląda na to, że czuje się tam jak ryba w wodzie ;)


A jeśli jesteśmy w klimatach łazienkowych...

to dostałam wyróżnienie :)

 Jakiś czas temu napisała do mnie Maryś, że na stronach portalu wnętrzarskiego Dobrzemieszkaj.pl jest konkurs - "Mój pomysł na płytki w łazience". I że może wzięłabym udział. Pomyślałam, że czemu nie... ;) Zgłosiłam się, no i bardzo się cieszę, bo mój pomysł - czyli rzecz jasna mozaikowe morze, spodobał się i został wyróżniony. Dziękuję!

W nagrodę dostałam taki oto piękny porcelanowy komplet herbaciany. Bardzo mi się podoba; picie herbaty z niego to prawdziwa przyjemność. Chociaż i tak najbardziej cieszę się z tego, że moja łazienka się spodobała - jak ja się cieszę, to nie macie pojęcia ;)


Czary Maryś

Niedawno też wzięłam udział w zgadywance na blogu Maryś. NIE zgadłam. W nagrodę Maryś przysłała mi...

...wspaniały, zaczarowany przez Nią notes, w dodatku opakowany tak, że poczułam się, jakby to już święta przyszły - jestem zachwycona! Takie nieodgadywanie to mi się podoba ;) Maryś, absolutnie wyjątkowa istoto - 

dziękuję, bardzo Ci dziękuję!



Do wkrótce (17 ogłoszenie wyników candy - kto wygra? Ale jestem ciekawa!), miłego wieczoru wszystkim
M.

41 komentarzy:

  1. Obrazek fantastyczny! Ach, gdyby tak chociaż raz móc zażyć kąpieli w tej Waszej bajecznej łazience ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Zapomniałam pogratulować wyróżnienia! W pełni na nie zasługujecie! :)

      Usuń
    2. Bardzo mi miło, dziękuję Ewelinko :))

      Usuń
  2. obrazek jest piękny (szczerze, te elementy na górze na pierwszy rzut oka skojażyły mi się ze skorupką od jajka;). gratuluje wyroznienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, w sumie to też skorupki, tylko takie hmm... bardziej pancerne ;) Dziękuję :)

      Usuń
  3. KONIK MORSKI!!! Uwielbiam koniki (u mnie był taki ogromniasty, bo to stworzenia, które jakoś mnie zawsze urzekały!!!) Twój / Mój - cudny, niebieski otoczony muszelkami... ojej...
    No i zgadłaś, zgadłaś, że ściana - tylko jej nie umiejscowiłaś w łazience hihihi - to jak nie jak TAK - nagroda za odwagę hihihi
    A już zupełnie, zupełnie poważnie, to największą moją radością, jest Twoja RADOŚĆ i mi uśmiecha serduszko :)****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem Ci bardzo wdzięczna - nie tylko za nagrodę... mnóstwo uśmiechu i dobrych myśli posyłam :)

      Usuń
  4. Obrazek równie piękny i niezwykły jak jego główny bohater.
    Piękne!!!!! wow!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Konik cudny i "jak żywy" po prostu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Małgosiu!
    Twoje Morskie Opowieści są absolutnie niezwykłe:-)
    I choć morze nie jest moją ulubioną tematyką, to na Twoje morze mogę patrzeć bez końca, całkowicie zauroczona.
    Gratuluję wyróżnienia:-) Dlaczego nie dziwi mnie, ze je dostałaś??:-))))
    No i nagroda za nieodgadniętą zagadkę wspaniała:-)))
    Ojej, ile ja dzisiaj tutaj pozytywnej energii znalazłam...
    Cudowne klimaty:-)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu, serdecznie dziękuję. I bardzo mnie cieszy to, że znalazłaś tu dla siebie pozytywną energię - choćby dlatego warto było wczoraj wystukać ten post na klawiaturze :)

      Usuń
  7. Śliczna mozaika :) Konik Morski jak żywy :) Piękny prezent od Maryś, ona to potrafi obdarować i człowieka uszczęśliwić :) Ahh..ta Maryś - wspaniała z Niej Osóbka :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mogę uwierzyć - konik morski tak z potrzeby braku czegoś powstał? Przecież to główny bohater! Piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz w łazience jest "komplet", póki co. Chyba, że znów mnie natchnie ;) Dziękuję :)

      Usuń
  9. Konik cudowny! Rama też oczywiście!
    Złote rączki cuda czynią!
    Gratuluję wyróżnienia i nagrody "pocieszenia".
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Konik jest przeuroczy...
    Gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cała morska mozaika jest piękna, ale konik wprost uroczy!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wyróżnienia w konkursie !!! Mozaika z konikiem morskim - powalająca !!! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Och.....zakochałam się w tym koniku! Czy można takiego dostać na zamówienie? :) Gratuluję wygranej i wspaniałych prezentów, a także artykułu!!! Uściski przesyłam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można dostać takiego na zamówienie, jak najbardziej :)

      Muszelek, których jak pisze moja Najlepsza Siostra "z irlandzkich wysp Arran przywiozłam kilka. Z Kadyksu całe mnóstwo i jeszcze trochę" mam na szczęście sporo. Pozostałych materiałów również, a jakaś ramka też zawsze się znajdzie. Nawet całe stado mogłabym wymozaikować - i to z ogromną przyjemnością ;)

      Usuń
  14. Konik fantastyczny! Gratuluje serdecznie zwycięstwa w konkursie. Należało się bez dwóch zdań. A co zrobisz jak ci się ten zestaw kiedyś zbije :) Chyba wiem :))) Gratulacje wygranej notesik rzeczywiscie cudny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba wiem, co wiesz :)) Chociaż mam nadzieję, że się nie zbije, bo jest naprawdę śliczny. Dziękuję Edytko :)

      Usuń
  15. A dla mnie takiego nie przewidujesz ? Do mojej łazienki wpasowałby się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna mozaika. Strasznie podobają mi się tak wkomponowane muszelki. A beżowy kubek - myślałam że to skorupki z jajek :)
    Ramka świetna. Całość niesamowicie się komponuje.
    A komplecik herbaciany jest uroczy ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Cieszę się, że Ci się spodobał mój konik w skorupkach ;)

      Usuń
  17. Ta mozaika z konikiem jest przepiękna ! Uwielbiam morskie klimaty, szczególnie muszle. Gratuluję wyróżnienia i nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Małgosiu, GRATULUJĘ. piękna nagroda za piękną mozaikę. konik bomba - fantastyczne połączenie z muszelkami. a notes bardzo kobiecy. jednym słowem - cieszę się Twoim szczęściem! mocno pozdrawiam, ewelina :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyróżnienie w pełni uzasadnione - gratki :)... i pomyśleć niby kilka muszelek, kilka" skorupek", a zwinna "łapka", kierowana wyobrażnią, mając za towarzysza dobry gust i smak potrafi wyczarować cuda....:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To właśnie lubię w mozaice - tą całość powstającą z "niczego" :)

      Usuń
  20. Cudny konik :)
    Gratuluję wyróżnienia! w pełni zasłużone! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje! Wyróżnienie w pełni zasłużone :) A konik prześliczny! I te muszelki! No cudo prawdziwe! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. jaki piękny :):) zazdroszczę...

    OdpowiedzUsuń
  23. Serdeczne gratulacje :) a konik jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo udany recycling. Nawet bardziej niż bardzo :D Wyróżnienie jak najbardziej zasłużone, a prezenciki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowny obrazek ;)
    i równie piękne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mozaika z konikiem cudowna. Też bym taką chciała mieć :0

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuję Wam za komentarze - bardzo bardzo się cieszę z tylu miłych słów :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczny ten obrazek z konikiem. Och i bardzo, bardzo podoba mi sie Twoja mozaikowa łazienka.

    OdpowiedzUsuń
  29. Piekny konik. Nawet nie potrafie sobie wyobrazic jak takie cudenko stworzylas
    gratuluje wyroznienia

    OdpowiedzUsuń
  30. Małgosiu piękne te wszystkie obrazeczki,stoliczki,cudeńka wyczarowane i wyśnione.Mam nadzieję że pomysłów Wam nigdy nie zabraknie.Posyłam moc Dobrej Energii i cmok,cmok....Irka.

    OdpowiedzUsuń

Dzię-ku-je-my! ;)