czwartek, 3 maja 2012

Coś słodkiego...

Autor: Małgosia

Czyli zapowiadane CANDY. Takie wiosenne, majowo-czerwcowe. I mozaikowe oczywiście.

Do przygarnięcia jest wazonik na kwiaty :)

Zasady zabawy:
  • zostaw komentarz pod tym postem,
  • umieść banner informujący o zabawie na swojej stronie (blogu, fb etc.) z linkiem do tego posta, a jeśli nie masz swojej strony/bloga w komentarzu podaj swój e-mail,
  • będzie nam miło, jeśli zostaniesz naszym obserwatorem :)

Zapisy trwają do 15 czerwca 2012 aż do północy.
17 czerwca wylosujemy zwycięzcę :)

Wśród osób obserwujących, które wezmą udział w zabawie, rozlosujemy dodatkową nagrodę - komplet kaboszonowych magnesów z motylami. 

Zapraszamy!





Wazonik - mozaika ceramiczna


PS
Jeśli ktoś ma ochotę tylko na jeden z "cukierków", prosimy o napisanie tego w komentarzu :)



...

a w poprzednim poście mozaika łazienkowa, czyli finał morskich opowieści :)

...

150 komentarzy:

  1. MOTYLAMI mnie, nie... No nie mogę się na ten dodatek nie skusić :)))
    Obiecałam sobie nie brać już udziały w cukierkowych zabawach, ale jeśli tak cudny dodatek i to z mojego ulubionego bloga - to jestem w kropce. A niech to - niech los zdecyduje ♥
    Czy mogę się uśmiechnąć jedynie o losowanie w tej drugiej "obserwatorów" turze? hihihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To da się zrobić ;)

      Usuń
    2. skaczę z radości :))))
      nie chcę zabierać szczęścia wielkiego innym, ale motyla sobie nie umiem odmówić - takie wiesz polowanie z siatką zawsze mnie ten widok bawił :)))

      Usuń
  2. O jestem druga a jakże ja też się zapisuję, kocham mozaikę a wazon jest przecudny i jako wierny obserwator liczę na te cudne motyle, jesli oczywiście wygram. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wazonik wielkiej urody więc trudno nie mieć na niego chrapki.
    Zapisuję się.)))
    Obserwuję już Wasz blog a teraz dodam banerek na swój.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny jest ! Też, podobnie jak moje poprzedniczki lubię Tu do Was zaglądać, więc zapisuję się na candy z radością :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wazon jest przepiękny! :) z wielką chęcią się zapisuję.
    Obserwuję już jakiś czas, a banerek dodam za chwilkę na bloga, pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już mam pomysł, musi być pełny
    choć nie będą to kwiaty z wełny
    szybciuteńko się wpisuję
    wypełnienie wyczaruję!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak zwykle same śliczności rozdajecie :) i tym razem się zapisuję, może się uda :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczny wazon i jak tu się nie zapisać na takie Candy? nie da się:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. wazonik śliczny więc się zgłaszam :) banerek na http://oliwkowescrapowanie.blogspot.com/
    a obserwuję jako OliwkaEwka
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ustawiam się w kolejce po śliczny wazonik :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Wazon jest cudny, idealny jak dla mnie, więc jak go nie wygram to sie pogniewam i przestane do Was zaglądać o! :D
    a obserwuję już od dawna jako kasiax3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojejej, jaki cudowny wazonik, przycupnę z nadzieją...

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie sposób zignorować taki wiosenny cudny wazon! ustawiam się więc w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  14. sliczny...ustawiam sie w kolejce po niego !

    OdpowiedzUsuń
  15. ja chcę energetyczny, fantastyczny i niepowtarzalny wazon od Was ! ja chcę ja ja ja ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. i jak tu się nie zapisać? cudny wazon!!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne magnesy!! no i wazon rewelacyjny!! zapisuję sie! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. PS> zapraszam do siebie na moje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie może mnie tu zabraknąć! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dołączam z ogromną przyjemnością

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam już świecznik,może i wazon uda mi się wylosować choć i motyle są cudne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne candy
    zapisuję się w te pędy
    wszak dziewczyny
    wazon piękny poczyniły
    mozaikowo ozdobiły
    iserdecznie zapraszają wszystkich, którzy chęci mają...

    a ja, chęci mam za dwoje
    i już w kolejeczce stoję...

    może szczęście zaczaruję
    i wazonik wylosuję...

    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. no nie - żółto-biało-zielony - jak Falubazowe barwy - musze go mieć :D teraz tylko jakby tu zaczarowac maszynę lub człowieka losującego? :D

    OdpowiedzUsuń
  24. I ja też chcę bo to moje ukochane kolory :) Kusicie strasznie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. co za kolory! <3 zapisuję się :)

    i zapraszam na moje candy :)
    myosthis.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jaki cudowny wiosenny wazonik! Dopisuję się do ogonka, może szczęście uśmiechnie się do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dobry Wieczór :-)))

    Trafiłam do Was przypadkiem i bardzo mi się podoba . Oczywiście...... zapisuję się do kolejki. I zapraszam do mnie na moje czerwcowe rozdanie w którym będzie można wygrać lampę www.treelamps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry wieczór, dziękuję i już lecę :)

      Usuń
  28. Cudne, zgłąszam się i ja;) Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny, wiosenny, cudowny, optymistyczny - ach jak chciałabym wygrać:))))
    I motylki przepiękne... :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny!!!!I w dodatku w moim ukochanym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowne! :-)

    mpiosenki@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja tylko po magnesy ustawiam się, ale widzę tutaj więcej pięknych rzeczy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Wazon jest cudowny i zielony czyli pasowałby idealnie do mojego salonu :) Po motylki też się ustawiam - są równie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quiteja@interia.eu
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  35. Wazonik wiosenny już jest pełen magii :) Zapisuję się do zabawyi pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  36. Jestem pod ogromnym wrażeniem zaprezentowanej tu na blogu TWÓRCZOŚCI. Piękne prace. Bardzo mi się podoba ten wazon, magnesy też są UROCZE! Dlatego z wielką chęcią zgłaszam się do zabawy. Może mnie się poszczęści ;) Swego czasu, jak byłam małą dziewczynką, no nie tak małą, to chciałam wykleić stół z kolorowych szkiełek, które zdobyłam tłukąc butelki. Jedyne co mi się udało zrobić, to wykleić wielki obraz na płycie pilśniowej przedstawiający statek i morze oraz księżyc ;) Miałam wtedy 15 lat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyobraziłam sobie ten obraz, jak i stół, który nie powstał (a szkoda) :) Witaj u nas, dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  37. Oczami wyobraźni widzę już wazonik na swoim stoliku. Jest piękny.
    Ale Ameryki nie odkryłam:-))
    Dziewczyny, robicie fantastyczne rzeczy. Naprawdę.
    Liczę na to, że 15 czerwca ( to moje imieniny ) szczęście uśmiechnie się do mnie i zostanę właścicielką wazonu lub jako stały-stary obserwator - wspaniałych motyli.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne rzeczy ! Bardzo lubię mozaiki, a wazon jest wspaniały. Chętnie się zapiszę z nadzieją na wygraną. I obserwuję.
    Banerek na http://leniuszkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja także staję w szeregu. Wazonik piękny.

    OdpowiedzUsuń
  40. Nigdy nie opuszczam Waszych cukierasów! Może trafi mi się komplet do skrzyneczki? :P

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękne, wszystko! I magnesiki i wazon, więc jeśli uda mi się cokolwiek wygrać to będę wniebowzięta. Zdjęcie pojawiło się już na blogu i jest umieszczone w górnej zakładce "o rozdawnictwach słów kilka". Pozdrawiam z mniej wiosennego Wrocławia:-)

    OdpowiedzUsuń
  42. śliczny, niezwykle wiosenny ten wazonik :) chętnie bym taki przygarnęła ;) staję w kolejce, oczywiście! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Te kolory, wazonik cudeńko po prostu, licząc na szczęście i ja grzecznie ustawię się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja się piszę na oba :) Wazon i motyle - rewelacja :) A z wazonami u nas krucho, także się przyda i lodówka też taka smutna z czarnymi kółkami :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Przecudny ten wazon!!!! Buduje mi sie domwiec bylby on cudnym jego elementem!!!! Dziekjue ze "anonimowi" tez moga brac udzial..... Jest zapewne wiele osob ktorym rekodzielo w duszy gra ale nie maja bloga a chetnie podzielili by sie z innym swoimi wytworami, ja cos tam dlubie ale do bloga jeszcze nie doroslam....
    Dziekuje i grzecznie w kolejeczce ustane. Beata
    betinka76@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. ale bossssssski wazonik- zakochałam się i muszę go mieć....no po prostu muszę:-))))może mi się poszczęści

    OdpowiedzUsuń
  47. Takiego wazonika do szczęścia mi brakuje...i jeszcze paru innych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Witam serdecznie i podziwiam Wasze dzieła....Są przepiękne tak jak Dziewczyny które mają takie złote rączki.Przesyłam całuski i pozdrowienia oraz życzę dalszych sukcesów....Irka.

    OdpowiedzUsuń
  49. Przepiękny wazonik, ustawiam się w kolejce i pozdrawiam :)
    http://anzaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. cudowny wazon, idelanie by mi pasował do pokoju balkonowego, mam nadzieję, że bedę zwyciężcznią :) pozdrawiam i zapraszam na candy do mnie

    OdpowiedzUsuń
  51. My się zapisujemy. Wazon idealnie będzie pasował do naszego zielonego królestwa :)
    http://dzieciatko.blogmamy.pl/index.html

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja też dołączam. Uwielbiam mozaikę.
    Tym bardziej, że kolorystyka wazonu jest przepiękna!
    Pozdrawiam
    http://otomojabajka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. po takie cudo grzechem było by się nie ustawić.
    http://appolinar1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. I ja się jeszcze dołączam bo wazon jest przepiękny. I zapraszam do swojego bloga na Candy od Natalie. natalie-kate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Oczywiście zapisuję się.I muszę się przyznać do ciągłego wracania do mozaiki morskiej, wygląda mi to na jakieś uzależnienie.Serdeczenie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  56. Jest po prostu piękny. Bez dwóch zdań. Cudownie wiosenny. Optymistyczny. Perfekcyjnie idealny :D

    http://kwiat-lawendy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. hmm... no ja teraz chyba bardziej na nagrodę pocieszenia liczę.. Te motyle kaboszonowe są po prostu przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  58. zgłaszam się
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. Piękne słodkości ;)
    ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Zapisuje się! Ten wazon jest niesamowity , taki wiosenny i ciepły... uwielbiam te kolory :)
    http://jagodowo-malinowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. wazon ekstra więc się zapisuję...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  62. Tak bardzo, bardzo podoba mi się ten wazonik, że rozważam zaproponowanie małej łapówki za wylosowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Jakie cudeńko! Grzecznie ustawiam się w kolejce do tego candy.Nie posiadam bloga,podaje swój adres e-mail:
    marcia119900@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Zapisuję się z ogromną przyjemnością :)
    Banerek odsyłający na moim blogu.

    Pozdrawiam ♥ Pati

    OdpowiedzUsuń
  65. Śliczne. Przyłączam się do udziału w candy :-)

    OdpowiedzUsuń
  66. zgłaszam się i rowneiz zapraszam na moje Candy! :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Witam :) Wspaniały bloog! Z przyjemnością zapisuję się do zabawy, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Witam serdecznie :) Dopisuję sie do listy chętnych na Candy :) baner juz zamieściłam na swoim blogu a obserwatorem Waszym jestem od jakiegoś czasu jako Wiolka.k :)) Pozdrawiam serdecznie i czekam na wyniki :))

    OdpowiedzUsuń
  69. Z przyjemnością wezmę udział w zabawie :) Banerek już mieszka u mnie na blogu :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  70. Oczywiście ,ze musze i tutaj się zapisać na ten wspaniały zielony wazonik.Już go widze oczyma wyobrazni na moim kuchennym okienku. Byłby tam idealny w tym miejscu.Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  71. Chętnie się zapiszę ,śliczny wazonik:) Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  72. Wazonik super :). Zapisuję się na listę chętnych po to cudo :).
    Mój e-mail: sajdeczka@wp.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  73. kolejka jest długa ale mnie nie odstraszy

    OdpowiedzUsuń
  74. Rewelacyjne:) Ustawiam się po WSZYSTKO - taka jestem wiosennie zachłanna na zieleń i motyle i słońce dookoła:) Nasiąkam zielenią:)

    OdpowiedzUsuń
  75. .....Żeby coś się zdarzyło
    Żeby mogło się zdarzyćTrzeba marzyć
    Zamiast dmuchać na zimne
    Na gorącym się sparzyć
    Z deszczu pobiec pod rynnę
    Trzeba marzyć..... i tak sobie mysle ze moje marzenie sie spelni :)jestem 22 -ga w kolejce ale mam nadzieje ze mnie ktos zauwazy przy losowaniu :))

    OdpowiedzUsuń
  76. Przepiękne! Zglaszam sie...
    http://na-wymiane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Cudowne! I ja sie chetnie ustawiam w kolejce. Pozdrawiam. dusiap7@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  78. Ojeeej! Jakie wspaniałości! ♥♥♥
    Właśnie projektuję salon w swoim pierwszym wspólnym mieszkaniu z dodatkami w takiej kolorystyce!☺ Zgłaszam się więc czym prędzej! ☺

    Z chęcią dołączam do grona obserwatorów na blogu i fb :)
    Baner zamieściłam zarówno na blogu i fb.

    OdpowiedzUsuń
  79. A może mnie się uda
    Pozdrawiam
    alicjaozon@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  80. Wspaniały wazonik chętnie przygarnę
    plusqa@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  81. oj dziewczyny dziewczyny-kusicie jak ... :P ale w zwiazku z tym, ze marze o ramce z fb i nie wierze w swoje szczescie:) to ja tak skromnie stanelabym tylko po piekne motyle-bylabym szczesliwa jako staly obserwator zdobyc takie cudo spod waszych raczek:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  82. Nie mam bloga. Zamieściłam info na FB. Jestem pod wrażeniem. Te mozaiki są fantastyczne!
    Dagmara R.
    dagag@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  83. Piotrkowskie Koło Gospodyń Miejskich zgłasza akces do zabawy :)
    http://kologospodynmiejskich.wordpress.com/
    pkgm@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  84. wazonik jest przepiękny!
    zgłaszam się
    wszkatulce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. mozaika i to w takim wydaniu - ja chcę! ja chcę!! wyjątkowo piękna dekoracja do mieszkania!!!

    OdpowiedzUsuń
  86. Wazonik jest świetny więc ja też ustawiam się w kolejce:)
    http://bizuteriaeltiska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. Jak fajnie, że tu trafiłam jeszcze przed losowaniem, bo dzięki temu jakieś tam szanse i nadzieje mogę mieć :-) A że uwielbiam Wasze prace, to mieć w domu coś Waszego byłoby dla mnie przemiłą niespodzianką :-)
    Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  88. Ho ho ogonek jak w PRL po telewizor. No nic dziwnego. Ale żebym ja za ZIELONYM nie stanęła to i mowy nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  89. Wazonik w przecudnych wiosennych kolorach więc pokornie sobie stanę w ogonku :)))))
    http://za-szalejmy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  90. cos pieknego;))
    udostepnione na fb;)
    chce je bardzo dostac;) mama by sie ucieszyla;)

    OdpowiedzUsuń
  91. Kiedy się zapisywalam tydzień temu myślałam, że wszystko poszło ok.. Ale okazało sie, że koemntarza chya nie ma :( Zapisuje sie wiec jeszcze raz. :)

    OdpowiedzUsuń
  92. Śliczny wazon!! przypadkowo trafiłam do Was i tu taka niespodzianka!! cudo!! Zapraszam do mnie annakrucko.blogspot.com Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  93. Przepiękny wazon ! Zapisuję się :-)

    OdpowiedzUsuń
  94. Zapisuję się i ja :)
    http://martyna-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  95. I znowu kolejną cudowność rozdajecie... . Grzecznie się zapisuję licząc na łut szczęścia. Serdeczności :-)

    OdpowiedzUsuń
  96. Piękny wazonik, chciałabym go mieć!!!!

    OdpowiedzUsuń
  97. Chętna, więc się zapisuję :)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  98. piękna mozaika - zapisuję się
    http://iloiza.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  99. Bardzo by mi pasował do salonu :) zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  100. w końcu udało się przybiegnąć na Wasze rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  101. Babeczki kochane jak to się stało, że mnie jeszcze nie ma w tej kolejce :)
    Już się grzecznie ustawiam i czekam na losowanie :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  102. Ściągnął mnie tu ten piękny wazonik,ustawię się,może mi się poszczęści:))Zapraszam też na cukierka do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  103. Witajcie!
    Wazon przecudny:)Strasznie mi się podoba i muszę taki mieć:)!Ustawiam się w kolejce:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  104. Ustawiam się w ogonku po te cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  105. Oczywiście, że już jestem :) Pozdrawiam i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  106. Przepiękne przedmioty tworzycie! Podziwiam i oczywiście ustawiam sie w kolejce po takie cudo!!! Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  107. Przpiękne, nie mogłabym się nie ustawić :)
    anioleczek1605@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  108. Śliczne prace, chętnie przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  109. bardzo ładny wazonik, a magnesiki śliczne dlatego też staję w kolejkę po te dwie rzeczy :)
    http://szkatulkaami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  110. ustawiam się i ja po cudny wazonik a magnesiki cudne więc i po nie stanę :-)może szczęście się do mnie uśmiechnie ...
    info na moim blogu http://kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  111. Jestem pod wrażeniem waszych prac. Wazon jest super może mi się poszczęści. :)

    OdpowiedzUsuń
  112. I jeszcze ja, bo ostatnio zmieniłam wystrój na zielono-fioletowy :)
    Banerek jest.

    OdpowiedzUsuń
  113. Piękności, spróbuję szczęścia :)
    http://ewelinaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  114. grzecznie się ustawiam... :)

    OdpowiedzUsuń
  115. Przecudowny wazon!
    Muszę się ustawić!

    Pozdrawiam (i niecierpliwie oczekuję na wyniki)!
    m.j.r@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  116. Latem kwiatków moc, przydałby się taki śliczny wazonik :)

    OdpowiedzUsuń
  117. Przepiękny wazon!!!:)Oczywiście staję w kolejce:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  118. Też jestem chętna :) http://mala-rzecz-a-cieszy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  119. Podziwiam! Z przyjemnością dołączam do obserwatorów :)

    pozdrawiam serdecznie,
    Magdalena
    magdamus@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  120. I ja dopisuje się do zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  121. Bardzo wiosenny wazonik, magnesy też cudowne, bardzo fajne rzeczy robicie:) oczywiście zapisuję się i liczę na szczęście :-) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  122. śliczny ten wazonik!
    zapisuje się :)
    agoooooosia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  123. Witaj! ;) Przyłączam się do rozdania i bardzo chętnie biorę w nim udział! Twój blog obserwuję jako Amethyst...Na FB Lubię jako Patrycja P.

    Nie potrafię dodać podlinkowanego banerka, więc dodaję informację o Twoim rozdaniu na moim blogu : http://amethyst-pl.blogspot.com/p/rozdaniagiveaway.html .

    Pozdrawiam, Amethyst...

    mój e-mail patrycja.przerada@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  124. Ja również biorę udział ;3

    justwanttosayhellox3@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  125. jest prześliczny :) z chęcią ustawię się po niego w kolejce i dołączam do obserwatorów :)
    ooo jakby było fajnie gdyby do mnie trafił hi hi
    www.domowerobotki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  126. I ja również chciałabym wziąć udział w konkursie, ciężko przejść obok takich cudeniek obojętnie:) Banner już wędruje na http://bonesmadeofglass.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  127. zapisuję się ;) polubiłam na FB jako Anna N. i obserwuję jako ninette :)
    mail : ninette93@onet.pl
    notka na blogu : http://street0fashion.blogspot.com/2012/06/rozdania.html

    OdpowiedzUsuń
  128. ojej, jakie śliczności:) Idealnie wpasowałby się w barwy mojego pokoju:)))) nie mam szczęścia w takich zabawach... no, ale jak to się mówi, kto nie próbuje, ten nie wygrywa...
    magdalenasikora18@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  129. takie cukierasy do zebrania, więc dlaczego nie wziąć udziału..również staję w kolejce :)http://justynam-magicznyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  130. Z wielką chęcią staję w kolejce! :)
    Obserwuję już od jakiegoś czasu.

    Pozdrawiam

    Apaszka
    kraina-apaszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  131. Mam nadzieję na wygraną!
    Ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  132. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  133. Prześliczny wazonik:)Ale by pasował do mojego pokoiku:)

    Obserwuję jako:♥Natalia♥
    E-mail:natalia38@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  134. Jaki on piękny! Pierwszy raz takie cudo widzę!
    Obserwuję :)
    ewe_hell_m@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  135. przegapiłam candy a wazon tak boski!!! :(((

    OdpowiedzUsuń