wtorek, 19 lipca 2011

Panny Doniczki

Autor: Sylwia

Wystroiły się panny Doniczki. Pastelowe sukienki, kwiaty i motyle...

Doniczki - mozaika artystyczna
Oto komplet doniczek zrobionych na zamówienie dla mojej cioci. Mam nadzieję, że pięknie się wkomponują w jej kuchnię, a kwiatom będzie w nich wygodnie :)


komplet doniczek ozdobionych mozaiką


A tu jeszcze kilka zdjęć zrobionych w trakcie wizyty w salonie piękności...



Niedostępne - na zamówienie możemy wykonać podobne.

...

a w poprzednim poście zamiast mozaiki, trochę magnesów z kotami.

...

15 komentarzy:

  1. Ale piękne :o przydałyby mi się takie na tarasie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyny świetne te doniczki! Bardzo radosne i w wiosenno-letnim nastroju! Dodadzą wiele uroku wnętrzu. Pozdrowienia dla Cioci:)

    OdpowiedzUsuń
  3. są rewelacyjne naprawdę
    ciekawy pomysł i świetne połączenie kolorów
    pozdrawiam ania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie wyglądają :) Kolorki pięknie się ze sobą wyglądają, pozdrawiam Agata

    OdpowiedzUsuń
  5. Panny Doniczki!! Super doniczki!! Super nazwa:-))
    Wyglądają rzeczywiście bardzo ładnie. Ciocia na pewno zachwycona. Ja bym była:-))
    A salon piękności też pięknie się prezentuje:-)

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyny! Zapraszam do siebie po wyróżnienie:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem bardzo zadowolona z tych doniczek,niespodziewalam sie ze tak ladnie beda sie prezentowaly na moim oknie.Dziekuje i pozdrawiam.Ciocia

    OdpowiedzUsuń
  8. są przepiękne, mają w sobie taką lekkość. świetne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Boskie, zarówno pomysł jak i wykonanie świetne

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystko piękne! Doniczki cudowne!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. jej...nie pamiętam by tak bardzo podobłay mi się doniczki- cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe, magiczne, klimatyczne, rety, rety... po prostu czarujące!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dzię-ku-je-my! ;)