piątek, 10 sierpnia 2012

Doniczki Pastelowe

Autor: Małgosia

Bardzo lubię gliniane doniczki, takie najprostsze, surowe, niedoskonałe. Czasem jednak trzeba czegoś bardziej ozdobnego. A ponieważ właśnie nadszedł taki czas, wyszperałam w piwnicy kilka starych, "zwykłych" doniczkowych egzemplarzy i przygotowałam im mozaikowe ubranka :)

Pracochłonne bestie - spędziłam nad nimi wiele godzin. Ale był to bardzo miły czas, zwłaszcza, że przy pięknej pogodzie przeniosłam się z pracą do ogrodu :)

Tu już nastawione pokojowo i przygotowane na spotkanie z kwiatami ;)

Mozaikowanie pochłania ostatnio dużo mojego czasu. A co robię kiedy nie mozaikuję?
Gotuję :)
Dlatego bardzo się ucieszyłam, kiedy wygrałam w candy u Magdy K. książkę kucharską - wielką, grubą, ładnie wydaną a przede wszystkim z inspirującymi przepisami i napisaną przez Jamiego Oliviera :) Madziu, jeszcze raz Ci dziękuję. A Was zapraszam na obiad do Magdy... no dobrze, do przejrzenia jej ciekawych propozycji kulinarnych ;)


Dziękuję też Kasi, która napisała o naszych mozaikach na swoim blogu - to bardzo miłe, zwłaszcza, że zrobiła to z własnej nieprzymuszonej woli ;))) Warto zajrzeć na jej bloga - Kasia tworzy piękne świece żelowe, pisze też jak się je wykonuje - więc jest na co popatrzeć, jak i nauczyć się czegoś nowego :)

29 komentarzy:

  1. Też lubię proste gliniane doniczki, ale mozaikowe prezentują się wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie się prezentują. Nadal są takie naturalne a już piękniejsze. Ile doniczek można uratować w ten sposób!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, ciekawe ile? ;) Oczywiście zachęcam do takiego ratowania :))

      Usuń
  3. świetnie wykonane, gratuluję talentu i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki wspaniały pomysł z tym omozaikowaniem doniczek... że mi to do głowy nie przyszło, a miałam kilka "gliniaków", co mi nijak nie pasowały ;)))
    gotujesz... mniam - ja lubię efekty kulinarne hihihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli więc jeszcze kiedyś spotkasz się z niepasującym gliniakiem, będziesz wiedziała co robić ;)
      Efekty to ja też lubię, oj lubię... :)))

      Usuń
  5. piękne ;) wspaniały pomysł i wykonanie :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne mozaikowe ubranka dostały te doniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prezentują się wspaniale! Urocze te ubranka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ze zwykłej glinianej doniczki takie cacko . Patrzę tak na moje gliniaki na balkonie właśnie. Oj ubogo wyglądają przy waszych pracach dziewczyny :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale one też mają swój urok :))
      Dzięki Kasiu raz jeszcze za napisanie!

      Usuń
    2. Jak nie napisać o dwóch takich co robią takie wspaniałości :)

      Usuń
  9. Dawniej robiłam mozaiki ze szkła, ale musiał być biały podkład, jednak nie oddawało to takiego efektu jak wasze mozaiki z płytek ceramicznych. Super, z każdą wykonaną pracą zadziwiacie mnie coraz bardziej.

    Iz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Mnie szklane kuszą, tylko materiału póki co brak. Ale prędzej czy później... ;)

      Usuń
  10. Gosia nie chcesz kilku moich doniczkach,zeby mi porobic? :P ja juz nie moge takie cuda i cuda robisz. az "zazdraszczam" takiej umiejetnosci ozdobienia rzeczy i to tak ladnie, ktore sa uzytkowe i moga upiekszac nasz dom. jak zawsze chyle czola...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie lubię, jak oprócz tego, że jest ładnie, jest też użytkowo...
      I oczywiście, że chcę Twoje doniczki :P

      Usuń
  11. Piękne te doniczki!
    Nic jednak nie jest w stanie pobić łazienki z dawniejszych wpisów. Ciągle do niej powracam, oglądam i nie mogę się napatrzyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło z powodu łazienki ;) Dziękuję :)))

      Usuń
  12. Gliniane doniczki mają swój charakter, ale tak ubrane wyglądają fantastycznie. Pięknie prezentuje się ten komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Doniczki piękne !!! I nie straciły swojego uroku ! Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudnie im w tych ubrankach.Moje donice i nie tylko czekają w dłłłuuugiej kolejce by sie nimi zająć.Pozdrowionka ciepłe-aga

    OdpowiedzUsuń
  15. Doniczki są rewelacyjne! Sama ostatnio powyciągałam stare, gliniane doniczki, ostały mi się tylko dwie niestety...

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajne te drugie życie doniczek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam doniczki "przystrojone" taką techniką-twoje są rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń

Dzię-ku-je-my! ;)