sobota, 24 marca 2012

Morskie opowieści, czyli mozaika łazienkowa - cz. 1

Autor: Małgosia

Lubicie morze? Ja bardzo... dlatego też postanowiłam mieć je zawsze pod ręką ;) Wymyśliłam sobie Morze Mozaikowe, które będzie zdobić ściany w łazience. A potem razem z Sylwią przystąpiłyśmy do czynu :)

Moje morze postanowiłam nieco zaludnić... hmmm... zarybić? zapotworzyć? Brak mi słów ;) Powstała więc cała seria radosnych rysunków rodem z przedszkola, przedstawiającymi kolorowe rybki, podwodne rośliny, rozgwiazdy, ośmiornicę a nawet żółtą łódź podwodną. Sto procent niepowagi ;)

Następnie szkice zamieniłyśmy w mozaiki, a kolejnym etapem było wykonanie tła - zalanie wszystkiego ceramiczną "wodą" oraz przeniesienie tego wszystkiego na ściany... ale o tym jeszcze napiszę później.


morze w łazience - mozaika artystyczna
Dziś przedstawiam Wam część morskich mieszkańców :)





Duże i małe rybki...



Rozgwiazdy


Roślinki






c.d.n. :)


...

a w poprzednim poście pokazujemy Ramkę błękitną :)

...

27 komentarzy:

  1. Ależ piękne, przypominają mi moje z łazienki, właśnie się przymierzałam do ich pokazania - tylko Wy tak misternie wycinałyście! Ja tłukłam i układałam, co wyszło ;)))
    Aż mi się gorąco zrobiło na widok tych przymiarek do podwodnego świata w łazience, taki właśnie sobie stworzyłam, nie mogę się doczekać całości WASZEJ.
    CUDO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak fajnie! Bardzo jestem ciekawa Twojego podwodnego świata :)))

      Usuń
    2. Jutro wrzucę, miałam na oczy rybie fajny pomysł - opiszę - może Was doinspiruje ♥
      Ja kocham świat podwodny i nie mogę się Waszego doczekać w całości, aż mnie skręca, zakochałam się już w Waszej łazience ;)))

      Usuń
    3. Chętnie się doinspiruję :) No i czekam, czekam na Twój :)

      Usuń
  2. Oj ale super pomysł:)Czekam na efekt końcowy,ale zwierzaczki już mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mam nadzieję, że wkrótce będę mogła zaprezentować, jak nam to ostatecznie wyszło :)

      Usuń
  3. Szykuje sie niesamowite dzieło, patrząc na "części składowe":) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne, energetyczne... te turkusy są boskie !
    Przede wszystkim zakochałam się w rozgwiazdach i morskiej roślinności ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te morskie żyjątka i roślinki wyglądają naprawdę przepięknie. W takim otoczeniu to chciałoby się zamieszkać w wannie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ piękna morska opowieść..... cudowne kolory, przepiękne kształty...aż zamarzyłam o wakacjach nad morzem! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie:)
    Serdecznie pozdrawiam i wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne. Śliczne kolory i bardzo ładne kompozycje i kształty.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zapowiedż.Nie moge sie doczekać efektów.Wzbogaciłam sie o kolejną skrzynkę płytek -jednak nadal tylko gromadzę.Pozdrówka ciepłe-aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie zajrzałabym do tej skrzynki ;) Ciekawe, co z tego powstanie :)

      Usuń
  10. Fauna i flora...pięknie się zapowiada na progu wiosny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ogólnie strasznie nie lubię marynistycznych motywów ale ten jest wyjątkowo urokliwy. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochane ale nas zaciekawiłyście tymi zdjęciami! Toż to jakieś ogromne dzieło powstaje! Rybki i inne stworki - cudowne, a na dodatek jeszcze te roślinki wodne; oj będzie co oglądać jak skończycie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No, extra:) Rybki wyglądają cudownie, nie mogę się doczekać całości:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prezentują sie znakomicie, juz niemoge się doczekać jak beda wyglądały w całości

    OdpowiedzUsuń
  15. Niesamowity pomysł i proces wykonania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ambitnie sobie dziewczyny poczynacie. Ale te rybki nie kojarzą mi się z przedszkolem a z grecką łaźnią. W każdym razie efekt na pewno będzie super. Tylko jak sobie pomyślę ile to dłubaniny .... Podziwiam Was naprawdę szczerze i gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  17. Już wygląda imponująco! Nie możemy się końcowego efektu doczekać:) Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pomysł, ciekawa jestem jak wszyscy :) efektu końcowego.

    OdpowiedzUsuń
  19. Fenomenalne rzeczy robicie! Że ja tu wcześniej nie trafiłam....

    OdpowiedzUsuń

Dzię-ku-je-my! ;)