czwartek, 1 marca 2012

Wyniki mozaikowego candy :)

Autor: Małgosia

Mam grypę, a może to grypa ma mnie, podaję więc szybko i gorączkowo wyniki candy i wracam tam, skąd przyszłam... ;)

Losowanie odbyło się w sposób tradycyjny:


Nad prawidłowym przebiegiem losowania czuwał gość honorowy - kanarek Maciuś ;)

A zwycięzcą jest...

o.m.,
która wybrała lusterko energetyczne.
Gratulujemy!!! I prosimy o podanie danych do wysyłki :)


Drugie lusterko - pastelowe - jest póki co do wzięcia na artillo: lusterko pastelowe

Dziękujemy wszystkim za udział w naszej zabawie!

...

a w poprzednim poście zapraszałyśmy Was na naszą nową stronę internetową :)

...

23 komentarze:

  1. No cóż... nie udało się ;-) Gratuluję zwyciężczyni smętnie się uśmiechając, ale przede wszystkim dziękuję Ci za zabawę i życzę zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  2. buu :( gratuluje zwyciezczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No jak Maciuś czuwał to na pewno wszystko przebiegało uczciwie :) Gratulacje dla tej szczęściary, która zgarneła to piękne energetyczne lustereczko! I dużo zdrówka Małgo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ech szkoda, ale gratulacje dla zwycięzcy :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Żałuję, że nie miałam szczęścia ale dziękuje za wspaniałą zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla zwyciężczyni, oj jak ja jej zazdroszczę ;) Dziękuję bardzo za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za zabawę, gratuluję zwyciężczyni:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda że się nie poszczęściło ale cóż...Małgosiu życzę dużo zdrówka.
    http://by-mariolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie brałam udziału, ale podziwiam WASZE PRACE :)*

    OdpowiedzUsuń
  10. Frajda była fajna, a zwyciężczyni gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję i dziękuję za miłą zabawę

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczy mi wyszły z niedowierzania. Bo to ja jestem o.m.,tak? Chyba uwierzę w moje szczęście. Wczoraj odnalazłam przyjaciółkę ze studiów i okazało się, że mieszka w miejscowości obok a dziś taka wiadomość. Może wygram totka? ;)
    Życzę szybkiego powrotu do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ech.. no szkoda, szkoda...
    Gratuluję i dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. gratulacje - no i kanarek miał frajdę..:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za zabawę, gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaka szkoda :(, ale zwyciężczyni gratuluje a Tobie Małgosiu dużo zdrówka, dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nadzieja umiera - ostatnia ! Gratuluję Zwyciężczyni !!! Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. No super! To kanarek? Gratuluję szczęściarze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapraszam po odbiór wyróżnienia

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję o.m. i dziękuję za wspólną zabawę:-)
    A Ty Małgosiu wracaj szybciutko do zdrowia!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuje za miłą abawę i gratuluję szczęściarze.

    OdpowiedzUsuń

Dzię-ku-je-my! ;)