środa, 3 września 2014

Mozaika Waniliowa - ścienna, kuchenna :)

Autor: Małgosia

Wykonanie mozaiki w tym stylu marzyło mi się od dawna. Mozaiki stonowanej, delikatnej, pełniącej rolę tła, ale jednocześnie przykuwającej uwagę mnogością faktur i odcieni składających się na nią elementów.


Brakowało tylko miejsca, w którym mogłaby ona zaistnieć. Kiedy więc moja Najlepsza Siostra zwróciła się do mnie o poradę, jakie płytki wybrać do kuchni, oprócz kilku propozycji "płytkowych", przemyciłam też mój pomysł na mozaikę, która moim zdaniem idealnie pasowałaby do mebli, które wybrała :)

Pomysł został zaakceptowany.
(Siostra zgodziła się po dobroci. Żeby nie było, że jestem jakimś mozaikowym terrorystą ;))


I zabrałam się do wielkiego cięcia i klejenia. Z przyjemnością. Ale i pewną obawą, czy aby nie okaże się, że jestem jedyną osobą, której TO będzie się podobać ;)
Na szczęście dobrze jest. Mozaika przypadła Siostrze do gustu. Dzięki, że się zgodziłaś :)









23 komentarze:

  1. Ja też chce takie coś!!! Fantastyczny pomysł, niebanalny, niecodzienny. Zazdroszczę Twojej siostrze, że ma taką Siostrę zdolną i takie tam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AgA, ja bardzo chętnie Ci "takie coś" zmontuję :D

      Usuń
  2. Mozaika wyszła ciekawie i oryginalnie! Piękne są tez fronty szafek :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez bym sie zgodziła ,,,,pozdrówka ciepłe

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja Siostra to szczęściara, takie cudeńko jej sprawiłaś! Wygląda delikatnie i bardzo efektownie, coś pięknego Gosiu:))) Bardzo podoba mi sie też blat :) Jednym słowem dobry gust to u Was rodzinne :D Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że nie mnie jednej podoba się ta mozaika :) A blaty, tak, też uważam, że to był dobry wybór. Pasują tu. Zresztą w ogóle same w sobie są bardzo efektowne. Buziaki Małgoś :)

      Usuń
  5. Niech żyje szarość i jej komponenty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Elegancka i nietuzinkowa. Wspaniały efekt.:o)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow świetnie to wygląda. Kuchnia nabrała charakteru i elegancji

    OdpowiedzUsuń
  8. Boski efekt. Kuchnia wygląda rewelacyjnie. Taka siostra jak Ty to prawdziwy skarb :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kuchnia, mozaika prezentuje się wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie to wygląda, taka delikatna, płytki w kuchni, a w inny sposób.

    Pozdrawiam Iz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki właśnie był zamysł - i cieszę się, że się udało.

      Usuń
  11. to się kobieto naparcowałaś , podziwiam zapał

    OdpowiedzUsuń
  12. Mozaikowanie jest pracochłonne to prawda, ale taka praca to dla mnie duża przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń

Dzię-ku-je-my! ;)