piątek, 19 lipca 2013

Morski Obraz

Autor: Małgosia

Bardzo lubimy powracających klientów. Tych, którym jedna mozaika nie wystarcza ;) A jeśli takim klientem jest blogowa koleżanka, to już w ogóle jest super :)

Taką klientką jest Gosia, dla której w zeszłym roku przygotowałyśmy ramę lustra, a teraz mozaikowy obraz z ceramiki i muszli. Fajnie było wrócić do morskich, podwodnych klimatów, do rybek i koników :)

Obraz jest spory - 64 x 60 cm i pełni nie tylko funkcję dekoracyjną, ale i praktyczną: zakrywa nieciekawe elementy na ścianie, takie jak bezpieczniki, router etc. Gosia podesłała nam zdjęcia - tak mozaika prezentuje się na ścianie:



Dla porównania - tak wyglądało to miejsce wcześniej.



I jeszcze trochę detali, rybki, roślinki i muszle zatopione w "piasku" :)



19 komentarzy:

  1. Piękne i praktyczne ;) ja wiele lat temu zrobiłam moim chłopcom do pokoju taką mozaikę w kwadracie :) Kwadratową krowę z kosteczek mlecznych szkieł witrażowych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale mnie natchnęłyście na ukryte drzwiczki od skrzynki. Kocham Was za te pomysły, jesteście niesamowite.

    Pozdrawiam Iz

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię oglądać Wasze Mozaikowe obrazy - bo są pełne uroczych, dopracowanych detali. Pozdrawiam. Ala

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te Wasze morskie klimaty ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Maskownica kapitalna! ładna i przydatna: najlepsze połączenie z możliwych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też lubię rzeczy, które nie tylko są ozdobą, ale i przydają się do czegoś :)

      Usuń
  6. Dziękuję za wspaniały obraz- zdobi ścianę i przyciąga wzrok każdego, kto przewija się przez nasze 4 kąty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A my dziękujemy Tobie, bardzo fajnie było pomozaikować sobie w morskim stylu :)))

      Usuń
  7. Obraz wyszedł fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kapitalna mozaika.
    Prawdziwie podwodny świat, choć nie ma tu niebieskiego koloru.
    Cudo!!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna ta morska tematyka i piękne kolory. Ja mam na warsztacie mozaikę do kuchni, do ustawienia za kuchenką, bo ciągle mi się brudzi.
    Oj przydało by mi się coś do łazienki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zachwycający pomysł i wykonanie. Piękny jest.

    OdpowiedzUsuń

Dzię-ku-je-my! ;)