niedziela, 24 lipca 2011

Wyróżnienie

Autor: Małgosia

Dostałyśmy od Joli wyróżnienie, za które bardzo dziękujemy!

Według obowiązujących zasad powinnyśmy teraz przekazać je następnym 16 blogom oraz napisać 7 rzeczy o sobie...

I w tym momencie biorę się do łamania zasad, gdyż ciężko mi wybrać - wszystkie blogi, które obserwuję, są wyjątkowe i warte wyróżnienia :)


A coś o sobie?
  1. mam skłonności do perfekcjonizmu ;)
  2. uwielbiam kawę i wanilię
  3. 7 miesięcy temu rzuciłam palenie
  4. lubię czeskie kino (szczególnie to współczesne)
  5. mam kota na punkcie moich kotów
  6. czytam wszystko, co tylko wpadnie mi w ręce
  7. marzę o morzu :)

Sylwia może też się dopisze, a może nie ;)

Joli chciałabym też podziękować za przepiękną kartkę jaką dla mnie przygotowała. Chwalę się nią każdemu :)



...

a w poprzednim poście prym wiodą wystrojone Panny Doniczki.

...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzię-ku-je-my! ;)