wtorek, 26 maja 2015

Komu deskę? Zapraszamy do zabawy!

Autor: Małgosia

Do wygrania Ukwiecona Deseczka, przygotowana specjalnie na tę okazję :) Co zrobić, aby ją zdobyć? Wystarczy udostępnić u siebie (na swoim blogu bądź fb) zamieszczone obok zdjęcie z informacją o zabawie oraz odpowiedzieć na pytanie:

jaka jest Twoja wymarzona mozaika?

No właśnie... Czy byłby to jakiś mozaikowy drobiazg, czy też coś w dużym formacie, na przykład ściana/podłoga? A wzory, a kolory? Wszystko chcemy wiedzieć! ;)


Miło nam będzie, jeśli polubicie nasz fanpage / zostaniecie obserwatorami magiomozaikowego bloga :)

Odpowiedzi prosimy umieszczać pod tym postem lub na facebooku do 15 czerwca.

Spośród wszystkich odpowiedzi wybierzemy naszym zdaniem najciekawszą. 
Wysyłka mozaiki tylko na polski adres.



7 komentarzy:

  1. Zacznę tak: Deska bajeczna! Ręce wyciągają się po nią same :o)
    Moja wymarzona mozaika to taka jaką widziałam w Termach Karakalli - z bardzo drobnych, czarno - białych kamyczków ( to mógłby być np blat stołu). Dla mnie to mistrzostwo świata, bo jestem zagorzałą fanka kolorów i nie dałabym rady być taka konsekwentna w jej układaniu. Marzę żeby pojechać do Rumunii i tam zobaczyć "wesoły" cmentarz w miejscowości Sapanta. Fajnie byłoby mieć mozaikowy krzyż nad sobą jak już przyjdzie na to pora :o) Pozdrawiam. Ala

    OdpowiedzUsuń
  2. Deska... marzenie :-) Piękna, jak i inne prace wykonane przez Panie.
    Ale, ad rem: muszę cofnąć się do czasów PRL-u. Wtedy to taka mozaika była w modzie. Po latach znów wróciła, a mnie podoba się przez cały czas. Co najmniej jedna ściana w łazience wyłożona maleńkimi kwadracikami. Im mniejsze, tym lepiej. Wszystko w kolorystyce niebieskiej - od zimnego, niemal białego błękitu po ciemny granat. Marzenie. :-)
    Blog obserwuję na FB, na mojej tablicy już jest informacja o Konkursie.
    Serdeczności :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. info na blogu umieszcze dodatkowo (choc wolalabym,zbey jak najmniej osob wiedzialo, ze chcecie znowu cos oddac :) to juz taka nie bede) a na Fb napisalam o wymarzonej mozaice.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. ... kto by nie chciał TAKIEJ deski :D... chyba tylko nieczuły na piękno abderyta

    ... moja wymarzona mozaika ... dużych rozmiarów mozaikowy obraz, utrzymany w kolorystyce biało-czarnej, przedstawiający ...rower ..
    byłby , to znakomity prezent dla mojego męża, zapalonego rowerzysty ... takie cudo oparte o ścianę dodałoby wnętrzu (pracowni) bardziej indywidualnego charakteru, tudzież oryginalności :)
    uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna deseczka :) Czy ja już Wam pisałam, że wszystko co robicie jest cudowne? Taaak... Pisałam :P
    A moja wymarzona mozaika.... hmmm... niech pomyślę.... Dmuchawiec, albo kolorowa mozaika na suficie w korytarzu nad schodami, albo jeszcze lepiej mozaikowa reprodukcja jednego z moich ulubionych obrazów (tu to dopiero miałabym problem z wyborem :P)... a w sumie to każda jest moją wymarzoną, bo żadnej mozaiki jeszcze nie mam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie można nie chcieć takiej deski!
    A wymarzona mozaika? To ta, którą sobie zrobię, kiedy się już nauczę :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mogę doczekać się wyników, bo już mam miejsce dla tej deseczki !
    Moje zgłoszenie z opisem zostawiłam na fb :) buziaki dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń

Dzię-ku-je-my! ;)